Snel bouw- en installatiematerialen laten bezorgen
Kostenbesparend
Misgrijpen tijdens een klus in de bouw- en installatiesector is frustrerend en zorgt voor kostbaar en onnodig tijdverlies. Je wilt doorwerken zonder gedoe: niet heen en weer rijden naar de groothandel, je parkeerplek behouden, je gereedschap niet in- en uitladen en je project wel op tijd afronden. Soms past het bestelde materiaal niet in je bus of heb je een extra handje nodig bij het tillen: dan komen wij in actie! Met onze snelle en efficiënte bezorgservice krijg je direct wat je nodig hebt in slechts 2 minuten.
We controleren je checklist
Bij de groothandel of winkel doen we ons uiterste best om je producten te controleren op eventuele beschadigingen en aan de hand van je meegestuurde checklist of het allemaal wel klopt wat we meekrijgen. Bij eventuele vragen kunnen we de chatfunctie gebruiken om foto’s met elkaar uit te wisselen. We zetten voor vertrek de producten goed vast zodat deze onbeschadigd aankomen.
Laden en lossen
Met onze servicegerichte instelling stropen we graag de mouwen op. We willen dat elke rit een succes is. Graag tillen we samen met jou de producten op elke gewenste locatie. Let wel op: het tillen en sjouwen heeft grenzen. De koerier komt alleen en alle werkzaamheden buiten het laden en lossen om zijn een service en geen verplichting.
Op welke manier kun je onze service inzetten?
Vertel de groothandel of winkel: “GO PICK IT UP is er binnen een uurtje”. Vul in de App de groothandel in als ophaaladres en je werkadres als afleveradres. Kies vervolgens het juiste type bestelbus. Schat ook de laad- en lostijd in. Daarna kun je in het tabblad ‘Ophaalinformatie’ de benodigde informatie invullen. Je kunt zelfs het e-mailadres van de groothandel of winkel invullen, dan krijgen ze alvast een mailtje dat we eraan komen. Het ordernummer of een kopie van de bon is ook erg handig.
Vul in de App de groothandel in als ophaaladres en je werkadres als afleveradres. Kies vervolgens het juiste type bestelbus. Schat ook de laad- en lostijd in. Daarna kun je in het tabblad ‘Ophaalinformatie’ de benodigde informatie invullen. Hier geldt dat een juiste omschrijving van de productlijst en het e-mailadres van de groothandel of winkel het belangrijkste is. Wij controleren de productlijst maar wij zijn nimmer verantwoordelijk: dat is de groothandel.
Vul in de App het ophaaladres in van je collega en als afleveradres je werkadres. Kies vervolgens het juiste type bestelbus. Schat ook de laad- en lostijd in. Daarna kun je in het tabblad ‘Ophaalinformatie’ de benodigde informatie invullen. Hier geldt dat de naam en telefoonnummer van je collega het belangrijkste is en eventueel omschrijving van het adres of type bestelbus van je collega. Zo versnel en vergemakkelijk je het ophaalproces.
Je hebt een handje nodig met bijvoorbeeld het tillen van een radiator
Vul in de App je werkadres in als ophaaladres en ook bij het afleveradres. Het ophaaladres en afleveradres zijn in dit geval dus hetzelfde. Kies vervolgens een Caddy als type bestelbus. Schat ook de laad- en lostijd in, dus eigenlijk de werktijd die je vraagt aan de koerier. Vul in het tabblad ‘Ophaalinformatie’ duidelijk in waarvoor je hulp nodig hebt. Sommige koeriers zijn namelijk wat ouder en kunnen dan gemakkelijk je opdracht weigeren zodat een jongere koerier je opdracht accepteert.
Let op: we zijn bereid maximaal 20 minuten te helpen. De werkplek moet veilig zijn en wij doen nimmer werkzaamheden waarvoor een opleiding vereist is en/of sloopwerkzaamheden. De koerier heeft geen schoenen met stalen neus aan, heeft geen hesje of helm bij zich. Deze service is puur bedoeld om je uit de brand te helpen met bijvoorbeeld het ophangen van een radiator, het plaatsen van een douchewand of een product de woning intillen. De koerier kan te allen tijde op locatie de opdracht weigeren. In dat geval krijg je 30% terug van de ritprijs.
Een koerier gaat niet alleen naar beveiligde opslaglocaties zoals een Shurgard of Selfstorage. Hiervoor moet er altijd iemand vanuit de organisatie of vanuit een private of zelfstandige opslaglocatie aanwezig zijn die helpt met aanwijzingen en laden. Personeel van grote opslaglocaties helpt nooit: houd hier rekening mee.
Op dit moment kun je via de App alleen spoedritten plaatsen. Heb je een geplande rit? Stuur ons dan een Whatsapp op telefoonnummer: 06-27832411. Ritten kun je niet telefonisch doorgeven.
Wij voeren op dit moment geen afval af. We overwegen in de toekomst deze service toe te voegen.