Snelle en flexibele logistieke oplossingen voor je events en beurzen
Wat doe je als je last-minute producten nodig hebt?
We controleren je checklist
Laden en lossen
Op welke manier kun je onze service in verschillende situaties inzetten?
Vertel de groothandel of winkel: “GO PICK IT UP is er binnen een uurtje”. Vul in de App de groothandel in als ophaaladres en je werkadres als afleveradres. Kies vervolgens het juiste type bestelbus. Schat ook de laad- en lostijd in. Daarna kun je in het tabblad ‘Ophaalinformatie’ de benodigde informatie invullen. Je kunt zelfs het e-mailadres van de groothandel of winkel invullen, dan krijgen ze alvast een mailtje dat we eraan komen. Het ordernummer of een kopie van de bon is essentieel.
Vul in de App de groothandel in als ophaaladres en je werkadres als afleveradres. Kies vervolgens het juiste type bestelbus. Schat ook de laad en lostijd in. Daarna kun je in het tabblad ‘Ophaalinformatie’ de benodigde informatie invullen. Hier geldt dat een juiste omschrijving van de productlijst en het e-mailadres van de groothandel of winkel het belangrijkste is. Wij controleren de productlijst maar wij zijn nimmer verantwoordelijk: dat is de groothandel.
Vul in de App het ophaaladres in van je collega en als afleveradres je werkadres. Kies vervolgens het juiste type bestelbus. Schat ook de laad- en lostijd in. Daarna kun je in het tabblad ‘Ophaalinformatie’ de benodigde informatie invullen. Hier geldt dat de naam en telefoonnummer van je collega het belangrijkste is en eventueel omschrijving van het adres of type bestelbus van je collega. Zo versnel en vergemakkelijk je het ophaalproces.
Vul in de App je werkadres in als ophaaladres en ook bij het afleveradres. Het ophaaladres en afleveradres zijn in dit geval dus hetzelfde. Kies vervolgens een Caddy als type bestelbus. Schat ook de laad- en lostijd in, dus eigenlijk de werktijd die je vraagt aan de koerier. Vul in het tabblad ‘Ophaalinformatie’ duidelijk in waarvoor je hulp nodig hebt. Sommige koeriers zijn namelijk wat ouder en kunnen dan gemakkelijk je opdracht weigeren zodat een jongere koerier je opdracht accepteert.
Let op: Wij zijn bereid maximaal 20 minuten te helpen. De werkplek moet veilig zijn en wij doen nimmer werkzaamheden waarvoor een opleiding vereist is en/of sloopwerkzaamheden. De koerier heeft geen schoenen met stalen neus aan, heeft geen hesje of helm bij zich. Deze service is ‘puur’ bedoeld om je uit de brand te helpen met bijvoorbeeld het ophangen van een armatuur, het plaatsen van een wand of een product het podium op tillen. De koerier kan te allen tijde op locatie de opdracht weigeren. In dat geval krijg je 30% terug van de ritprijs.
Een koerier gaat niet alleen naar beveiligde opslaglocaties zoals een Shurgard of Selfstorage. Hiervoor moet er altijd iemand vanuit de organisatie of vanuit een private of zelfstandige opslaglocatie aanwezig zijn die helpt met aanwijzingen en laden. Personeel van grote opslaglocaties helpt nooit: houd hier rekening mee.
Op dit moment kun je via de App alleen spoedritten plaatsen. Heb je een geplande rit? Stuur ons dan een Whatsapp op telefoonnummer: 06-27832411. Ritten kun je niet telefonisch doorgeven.
Wij voeren op dit moment geen afval af. We overwegen in de toekomst deze service toe te voegen.